Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Fogyasztói Tájékoztató

Tájékoztatás - A törvényi előírásnak megfelelően, szeretnénk az alábbiakra felhívni a figyelmedet vásárlás előtt:

  • Az étrend-kiegészítők nem helyettesítik a kiegyensúlyozott, vegyes étrendet és az egészséges életmódot.
  • A NEBshop.hu egy internetes áruház, a weboldalunkon található termékleírások a gyártók, forgalmazók, szállítók, valamint publikus lexikonok, szakkönyvek és folyóiratok információi, ezek tartalmáért áruházunk a felelősséget nem vállalja.
  • Betegség esetén, az étrend-kiegészítő szedésével kapcsolatosan, kérd ki szakorvosod tanácsát, véleményét.
  • Minden esetben figyelmesen olvasd el a termék csomagolásán lévő, illetve a termékhez mellékelt tájékoztatót! A tájékoztatóban szereplő javasolt mennyiségeket ne lépd túl!
  • Az étrend-kiegészítők élelmiszereknek minősülnek és bár kedvező élettani hatással rendelkezhetnek, amely egyénenként eltérő lehet, jelölésük, megjelenítésük, és reklámozásuk során nem engedélyezett a készítményeknek betegséget megelőző vagy gyógyító hatást tulajdonítani, illetve ilyen tulajdonságra utalni.

Vásárlási feltételek:

A Webáruházban történő vásárlás feltétele hogy legyen termék a kosárban és a vásárló megadja az e-mail címét a vezetéknevét és a keresztnevét. További feltétel, hogy a vásárló az erre vonatkozó jelölő négyzetben a Webáruház Általános Szerződési Feltételeit (ÁSZF) elfogadja. 
Ezt követően a vásárlás megkezdhető.
A Webáruház a megrendelések postázását kizárólag magyarországi címhelyekre történő kiszállítással teljesíti.
A megrendelések értékét kizárólag magyar forintban lehet megfizetni.
A webáruház fenntarja magának a jogot, hogy azon vásárlókkal, akik az ÁSZF-ben rögzített vásárló oldali feltételeket nem teljesítik, vagy az áruháznak gondatlansággal, vagy szándékosan - pl. a  megrendelt termékek átvételének elmúlasztásával - kárt okoznak, újabb megrendelést nem teljesít mindaddig, amíg a vásárló a korábban okozott kárt nem téríti meg. 

Ki minősül fogyasztónak? 

A Polgári Törvénykönyv és a 45/2014. (II.26.) kormányrendelet alapján csak a magánszemélyek (természetes személyek) minősülnek fogyasztónak. Csak a fogyasztókat illetik meg internetes vásárlás esetén a fogyasztói jogok (így az indokolás nélküli elállás joga is).

A fogyasztó a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

Elállási jog:

Internetes vásárlás esetén a fogyasztót megilleti a 14 naptári napos indokolás nélküli elállási jog. Ez azt jelenti, hogy amennyiben a szerződéskötést követően a szerződéstől bármely okból a fogyasztó vissza akar lépni, úgy ezt indokolás nélkül megteheti, és a megrendelt termék árát visszakérheti.

A fogyasztó az elállási jogát a termék átvételének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja. Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.

Nem gyakorolhatja azonban a fogyasztó a csomagolás felbontása esetén az elállás jogát a 45/2014. sz. kormányrendelet 29. §-ában meghatározott esetekben, így pl. lezárt csomagolású higiéniai termékek esetében.

A 45/2014. kormányrendelet 25. §-a alapján a termék kicsomagolása után jogunk van kipróbálni azt, és megállapítani, hogy a termék tetszik-e, és a rendeltetésszerű használatra alkalmas-e. Ha a használat során kárt teszünk a termékben, azért felelősséggel tartozunk. A Fogyasztóvédelmi Hatóság e kérdésben egyértelműen fogalmaz: Ha a terméket nem csak kipróbáltuk, hanem ezen felül is használtuk, akkor a termék ebből fakadó értékcsökkenésért felelősséggel tartozunk a vállalkozás felé.

A fogyasztó nem gyakorolhatja az indokolás nélküli elállás a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt esetekben:
- a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

- olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

- romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

- olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

- olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

- olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

- lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

- hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

- lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;

- a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.

Elállási nyilatkozat:

A fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban biztosított elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja az alábbi címre megküldéssel:

Név: Katona Judit Anett e.v. / NEBshop.hu

Székhely: 4080 Hajdúnánás, Tizedes utca 10.

E-mail: info@nebshop.hu

Telefon: 06-70-442-6291

Visszatartás joga:

Az Eladó a fogyasztó elállása esetén mindaddig visszatarthatja a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte. A kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Utánvéttel feladott küldeményeket nem áll módunkban elfogadni.

Visszatérítés:

Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, az Eladó legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is, a feltüntetett általános szállítási díjtételek erejéig.

Az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő késedelem miatt az Eladó-t felelősség nem terheli.

Visszaküldés:

Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
A fogyasztó viseli a termék visszaküldésének költségét. A terméket az Eladó címére (4080 Hajdúnánás, Tizedes utca 10.) kell visszaküldeni.

Az eladó hibás teljesítése esetén:

Ön első körben kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti Ön az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy a szerződéstől is elállhat. Ha az eladó a kijavítást vagy kicserélést nem vállalja, a vevő nem köteles megvárni ezt, hanem elállhat a szerződéstől, és visszakérheti a pénzét.

Szavatosság:

A vásárlástól számított két éven belül Ön a termék hibája esetén kérhet kijavítást, kicserélést, árleszállítást, vagy a vételár visszafizetését szavatossági igénye alapján, ez nincsen értékhatárhoz kötve, csak a jótállás. Akkor is élhet szavatossági jogaival, ha a termék leértékelt volt. Ha a termék azért volt leértékelve, mert hibás volt, erre a hibára hivatkozva persze nem élhet szavatossági jogaival, de a termék más hibája esetén Önt megilletik a szavatossági jogok.

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén az első hat hónapban a vállalkozásnak kell bizonyítania, hogy az eladott termék hibátlan volt. Hat hónapon túl azonban már a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a termék hibás volt már a vásárláskor is (rejtett hiba).

Jótállás:

A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a jogosult felhívására, határidőben nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. A jótállási igény érvényesítésére egyebekben a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni.

A jótállási igény a jótállás időtartama alatt érvényesíthető, a jótállás időtartama a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerint:

a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
c) 250 000 forint eladási ár felett három év.

E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

A jótállásra kötelezett a jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a kellékszavatossági- és a termékszavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Szállítás:

Packeta csomagpont:

Ez a szállítási mód Barion bankkártyás vagy banki átutalásos fizetéssel érhető el. A Packeta-val küldött csomagok a feladást követően 1-3 munkanapon belül átvehetőek a kiválasztott csomagponton vagy automatában. Gyors és biztonságos szállítást tesz lehetővé, hogy minél hamarabb kézbe vehesd a csomagod. Automatába a kiszállítási időt elsősorban az automata telítettsége befolyásolja. A csomagok kiszállítására a Packeta időgaranciát nem vállal, ezért előfordulhat, hogy később érkezik a csomagod az automatába.

Hogyan működik webáruházunkban a Packeta szállítás?

  1. Tedd kosárba a kiválasztott termékeket
  2. A pénztárban a szállítási módoknál válaszd a Packeta szállítást
  3. Válaszd ki a hozzád legközelebb eső átvételi pontot vagy Z-BOX automatát
  4. Fizetésnél válaszd a Barion bankkártyás vagy banki átutalás módokat
  5. Véglegesítsd a rendelésed
  6. A csomagod érkezéséről a Packeta SMS-ben és E-mailben fog értesíteni
  7. A kapott jelszót bemondod az átvételi ponton és már nálad is a csomagod

A csomagot más is átveheti helyetted, amennyiben megosztod veled a kapott jelszót. Az átvételhez mindenképpen fel kell mutatnod neked vagy megbízottadnak egy fényképes igazolványt.

Szállítási költségek bruttó:

0Ft - 29.900Ft rendelési összegig  1290Ft

29.900Ft-tól ingyenes 

Foxpost csomagautomata:

  • Az automaták könnyen hozzáférhetőek az ország számos pontján, beltéren és kültéren egyaránt 0-24-ben is elérhetőek.
  • Csomagod bármikor és bárhol nyomon követheted a FOXPOST applikációban, és segítségével át is veheted.
  • Amint a csomag megérkezik az automatába, e-mailben és elsődlegesen Viberen vagy SMS-ben értesítenek, valamint megküldik számodra az egyedi kódot, mellyel 5 napig átveheted.
  • Mégsem tetszik a termék? Csomagodat az átvételtől számított 14 napig a webshop kondíciói szerint visszaküldheted FOXPOST automatán keresztül, ingyenesen.

FONTOS! Az automatáknál csak bankkártyával tudsz fizetni vagy FOXPOST applikációs átvétel esetén SimplePay-en keresztül!

Szállítási költségek bruttó:

0Ft - 29.900Ft rendelési összegig  1290Ft

29.900Ft-tól ingyenes 

GLS csomagutomata:

mygls_api_dropoffpoints

Várható szállítási idő: 1 - 3 munkanap
A csomag átvételére az értesítésben szereplő PIN kód megadásával 5 munkanap áll rendelkezésre.
Az utánvét kifizetése Automata esetén kizárólag bankkártyával történhet.

Szállítási költség bruttó:

0kg - 40kg-ig     1190Ft

GLS Csomagpont:

mygls_api_dropoffpoints

Várható szállítási idő: 1 - 3 munkanap
A csomag átvételére érvényes személyi okmány bemutatásával 5 munkanap áll rendelkezésre.

Szállítási költség bruttó:

0kg - 40kg-ig     1190Ft

GLS házhozszállítás:

mygls_api

Várható szállítási idő: 1 - 3 munkanap

Utánvétel esetén a csomag átvételekor készpénzben vagy bankkártyával tud fizetni.

Szállítási költségek bruttó:

0kg - 9,9kg         2190Ft

10kg - 19,9kg     3190Ft

20kg - 40kg        6290Ft

Személyes átvétel :

Személyes átvétel a székhelyen (4080 Hajdúnánás, Tizedes utca 10), egy előre egyeztetett időpontban.

Tel.: +36-70/442-6291
A székhelyen történő személyes átvétel során előre utalás vagy a helyszínen csak készpénzes fizetésre van lehetősége.
H-P: 16-19 óráig

MPL házhozszállítás:

Várható szállítási idő: 7 - 14 munkanap
Ehhez a szállítási módhoz kapcsolódik egy Logisztikai költség.

Erre azért van szükség, mert az MPL futárszolgálat a küldeményt nem veszi fel Tőlünk, így nekünk kell külön elmenni a legközelebbi olyan Postára, ahol csomagokat lehet feladni és kivárni a sort.
Ebből kifolyólag heti 1 alkalommal visszük a Postára az így feladott csomagokat.

Szállítási költség bruttó:

0 - 9,99kg      3500Ft

10 - 19,9kg    4500Ft

20 - 40kg       5990Ft

FIZETÉS:

Bankkártyával fizetek:

HAMAROSAN

Banki átutalás (előre utalás):

Utalás adatai:

Kedvezményezett neve: Katona Judit Anett e.v.

Számlaszám: 10402922-86766684-70571001 

Kérjük, hogy az utalás közleményében a rendelési számot szíveskedjen feltüntetni. 

Utánvétel:

Utánvétel esetén a futárnál tud fizetni készpénzben vagy bankkártyával. Utánvét díja bruttó 470Ft. Csomagautomatánál készpénzes fizetésre nincsen lehetőség.

Készpénzes fizetés: 

Személyes átvétel esetén a székhelyen, csak készpénzes fizetésre van lehetőség. 

NEBshop.hu

Katona Judit Anett e.v.

E-mail: info@nebshop.hu

Tel.: +36-70/442-6291

Az oldal tetejére